Veel gestelde vraag
ALGEMENE VRAGEN
Check hier de meestvoorkomende vragen over levering, retourbeleid en alle algemene vragen. Mocht je nog andere vragen hebben betreffende Gruttz, levering, retourbeleid of andere vragen kun je ons altijd bereiken via WhatsApp op: +31 6 33653482 of via de mail op: leon@lebol.nl.
Als ik vragen over Gruttz heb, waar kan ik dan terecht?
Dit kan via klantenservice@gruttz.nl of via onze Socials. Onze klantenservice garandeert een reactie binnen 24 uur op alle klantvragen.
Waar kan het e-book vinden met hierin alle tips?
Indien je deze niet bij je doos hebt gekregen, kun je ons altijd per mail op klantenservice@gruttz.nl bereiken. Je zult binnen 24 uur een reactie krijgen!
Waar kan ik jullie producten allemaal voor gebruiken?
Dat is dus het mooie; van top tot teen! Vergeet hem alleen niet schoon te maken... ;-)
RETOURBELEID
Is jouw Gruttz aankoop om wat voor reden dan ook toch niet helemaal geschikt voor jou?
Stuur een email naar klantenservice@gruttz.nl vanaf het email adres waar mee je je aankoop hebt gedaan, onder vermelding van het order nummer en de reden van retour en we vertellen je de vervolg stappen.
Hoe lang heb ik bedenktijd?
Je hebt 30 dagen bedenktijd.
Mijn product werkt niet meer, wat nu?
Dit kan een tal van oorzaken hebben. Contacteer ons via: klantenservice@gruttz.nl. Dan kijken we even met je mee en kijken we of het op afstand kunnen regelen, is dit niet mogelijk en valt hij binnen de garantie? Dan krijg je uiteraard een vervangend toestel.
Waar moet ik mijn pakket retour naar sturen?
Je pakket mag retour naar: LA Brands BV, Vierlinghstraat 8, 3316EL in Dordrecht, Zuid Holland, Nederland.
SHIPPING
Bij Gruttz begrijpen we het belang van snelle, betrouwbare en probleemloze verzending. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw premium verzorgingsproducten met zorg en efficiëntie bij u aan de deur komen.
Hoe kan ik m'n bestelling volgen?
Zodra je een bestelling geplaatst hebt, krijg je op een later moment een mailtje dat we de order verwerkt hebben en dan wordt hij opgestuurd. In dit mailtje staat je track & trace. Wij versturen via PostNL of met DHL.
Vanuit waar worden jullie producten verstuurd?
Alle producten van Gruttz worden direct vanuit Nederland naar de BeNeLux verschepen. Dat is ook de reden waarom we, in de meeste gevallen, vandaag besteld; morgen in huis kunnen garanderen.
Volgens de Track&Trace is mijn pakket aangekomen, maar ik heb hem nog niet.
Het pakket kan bij de buren liggen, mocht dit niet het geval zijn. Wacht dan 24-48 uur, mocht hij dan nog steeds niet afgeleverd zijn, neem dan contact op met ons via mail op klantenservice@gruttz.nl.
Waar zijn jullie producten gemaakt?
Alle producten van Gruttz worden zeer zorgvuldig in Rotterdam ontworpen en internationaal geproduceerd.