Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Wij geven standaard alle klanten één jaar garantie. Indien je problemen ervaart, vragen wij je deze te mailen naar klantenservice@gruttz.nl.

Klachten
Wij streven naar 100% klanttevredenheid, hierom is het mogelijk om binnen de wettelijke termijn je producten terug te sturen en te genieten van onze 'Lifeshaver-Garantie', waarin je jouw geld terug krijgt mocht je niet tevreden zijn. Mocht er iets anders zijn vragen we je altijd om ons the mailen op: klantenservice@gruttz.nl of via WhatsApp contact op te nemen via: +31622683528. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.